banner

banner

woensdag 5 juni 2013

Ontroerende droom over Fluffy

Net voor ik ging slapen, vroeg ik aan haar (urntje) of ze mij nog eens wilde bezoeken omdat ik haar nog altijd mis. 
En warempel: ze deed het ook!

In deze droom werd ik getroost door een man (mijn ex?) die me knuffelde. Ik zei dat ik wilde dat ik Fluffy nog eens kon voelen. Plots zie ik iets in mijn linkerooghoek bewegen. Fluffy die een beetje strompelend aan kwam gelopen, zoals ze de laatste maanden van haar leven was. Maar wel met blinkende oogjes vol leven en enthousiasme :). Mijn adem stokte en ik vroeg aan die man: "zie jij haar ook?" En hij antwoordde stotterend "ja, maar hoe kan dat? Ze is toch dood". Ik hoorde mezelf roepen "Moppie", bukte mij en opende mijn armen.
Ik begreep niet hoe het kon maar ik overlaadde haar met kusjes en knuffels en we genoten allebei intens. 

Toen werd ik wakker en voelde een traan over mijn wang lopen... 
Dank je lieve meid, ik mis je nog steeds zo hard... :'(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten