banner

banner

maandag 7 september 2009

Wespen

In deze tijd van het jaar is het niet ongewoon om wespen te zien. Maar wel als ze steeds maar naar binnen vliegen! Ik kan de deur gewoon niet meer laten openstaan of ze vliegen binnen. En aangezien ze nogal een agressieve reputatie hebben, zie ik ze liever buiten dan binnen. Zeker nu ik een ziek konijntje heb! 
Als totemdieren hebben ze nochtans niet zo een slechte naam. Ze zorgen voor bescherming en blijkbaar worden dromen vervuld door praktische inspanningen. Dan moet je kijken waar je op dat moment in je leven mee bezig bent. Op dit moment is mijn leven vervuld van de zorgen om Snowy. Is dit wat de wespen bedoelen? Zullen mijn inspanningen vruchten afwerpen in de vorm van totale genezing? Ik hoop het zo! 
Of bedoelen ze dat ik nu de vruchten pluk van mijn harde werk aan mijn boek? Ja de verkoop loopt beter dan ik ooit gehoopt had. Toch zit ik véél meer met Snowy in mijn hoofd dan iets anders dus hopelijk mag mijn mannetje binnenkort weer kerngezond en zorgeloos rondhuppelen. Zijn genezing gaat nu al met sprongen vooruit. 
Oh ja, voor degenen die het zich afvragen: ik heb de wespen netjes buiten gelaten hoor. Het raam op een kier en dan een beetje wapperen tot ze buiten vlogen. Betekenis of niet: ook zij hebben recht op leven. Hoe potentieel gevaarlijk ze ook zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten