banner

banner

zondag 8 juni 2008

Twee eksters

Goh, wat is het lang geleden dat ik een berichtje gepost heb. Het aardse neemt dan ook even de overhand, ik heb het razend druk momenteel. Zo druk dat ik soms in paniek schiet omdat ik bang ben dat ik teveel hooi op mijn vork heb genomen en niets tot een goed einde zal brengen. 
Net dan vergeet ik dat ik weet dat ik op mijn engelen, eigen kracht en totemdieren kan vertrouwen. Het is juist belangrijk dat ik in moeilijke tijden kan terugvallen op die krachten, niet alleen wanneer ik heel bewust en kalm leef. 
Daarom ben ik blij dat ik mijn eigen diertjes nog heb die me regelmatig tot de orde roepen en mijn aandacht trekken. 

Bovendien is het schitterend weer en een ideaal moment om de plaatselijke fauna op de gevoelige plaat vast te leggen. Zeker als er zomaar eventjes 2 van mijn totemdieren mijn richting uitkijken. Kijk mee en geniet:


Eind juni is de grote drukte – normaal gesproken – achter de rug en dan hoop ik weer meer te kunnen posten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten