banner

banner

donderdag 14 februari 2008

Droom over konijntjes

Dit was een heel grappige en dus plezante droom. Ik denk dat hij niet zoveel betekent maar dat het gewoon een verwerking is waar ik die dag mee bezig geweest ben. 

Ik droomde dat ik in het Natuurhulpcentrum van Opglabbeek was en Sil liep langs mij. Er waren nog mensen op bezoek maar zeker niet zoveel als tijdens een opendeurdag. Sil en ik waren heel gemoedelijk aan het praten, alsof we al jaren vrienden waren. 
Opeens zie ik in een hoek van het centrum een bubbelbad staan in de vorm van een halve cirkel. De bovenrand (zo een 20 cm breed) was versierd met keitjes/kiezelsteentjes. Maar wat in het bad zat, was gewoon hilarisch! Een bende bruine konijntjes die dol waren op de bubbels! Ze hadden het grootste plezier en waren aan het rollen en dollen. Eentje was de hele tijd aan het wiegen terwijl hij met zijn voorpootjes zijn achterpootjes vasthield. Het water was erg ondiep dus verdrinken konden ze niet. Iedereen stond zich natuurlijk te vergapen aan die gieberende bende, ook ik kon mijn ogen niet geloven. 
Sil en ik wandelden verder en hij zei dat hij het niet zo een geweldig idee vond maar dat het wel bezoekers lokte en het de konijnen geen kwaad berokkende. 

Toen was de droom voorbij. Mooi hè? Geen idee of het wat betekent, zodra ik wat meer tijd heb, zal ik het eens opzoeken. Maar ik heb in ieder geval genoten :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten